Överföring

( 22:53 )

Skivan är UNDERBAR! Veronica är fan min idol...

Håller på att överföra lite nya cd-skivor till mitt iTunes på gamla datorn,
sedan ska allt nytt in på Tant Grön -det vill säga, iPoden. Sen ska det brännas!
Lovade donnan min att bränna en till henne och så Amy Winehouse åt mamsen.

Överföringar hit och dit... Pengar ska över från Handelsbanken till Swedbank.
Måste in på Nordea någon dag med det nya kontonumret. Så lönen hamnar rätt.

Imorgon ska jag som sagt leka med Patricia. Vi ska en sväng till lägenheten,
det ska bytas elmätare. Sedan blir det förhoppningsvis ett litet besök till staden.
Ska se efter om jag hittar någon tjusig dress! Och kanske köpa mig en till parfym?

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback