Lördag

( 23:46 )

Jag och Tess har precis släppt av Isa hemma hos sig när hon får en snilleblixt!
"Alltså... Jag vill nog gå ut ikväll!" Tanken var en lugn kväll med godis och soffmys,
men det blev ändrade planer! Vi ringde upp Isa och berättade om planerna
-hon var såklart också med på noterna (trots en redig bakfylla)...

Förbi ICA en snabbis, handla lite juice och tjafs, hem och göra oss i ordning.
Sprang ner till grannfamiljen, slog mig ner mellan mitt andra föräldrapar
-d.v.s. Uffe och Marie, i soffan och såg på Andra Chansen
Det rådde delade meningar om vad som var bra... Alla gillade dock Nordman!
Då tjejerna äntligen var klara blandade vi lite drinkar och busade nere i källaren.
Drar igång lite musik och vips är vi alla tre helt svettiga och skrattiga av all idioti!!
Sång, dans och ren galenskap ♥

Tolv-tåget in till staden. Första anhalten blev Vanilla.
Camilla och gänget var där för att fira Eken som fyllt år, andra Eken med dam,
Tompa var förbi med några jobbarkompisar... Supertrevligt var det i alla fall!!
Vid två-snåret drar tjejorna och jag vidare till White Room (och vi som skulle
chocka) där det var rätt trevligt! Drink, studs, hopp, hej. En himlars massa blajj!

Somnar på Söder med trevligt sällskap... Filmklipp och bilder är på väg! Snart så...

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback