Livsfarligt

( 13:17 )

Sitter i min säng med båda datorerna igång, hur nördig får man bli?
Med den ena bloggar jag (för tillfället) och med den andra lägger jag över
lite musik till mobilen. Hittills har den (mobilen) fungerat kalasbra!

Gårdagen... Alltså, det ska finnas bilder, jag måste bara leta fram dom.
Det var i alla fall trevligt! Vi var hemma hos någon som hette Martin i Rissne.
Haha, när vi klev ur bilen sprang vi allt vad vi orkade till andra sidan,
livsfarligt där borta ju! Var som sagt trevligt. Lite Singstar, lite Guitar Hero...

Åkte hem relativt tidigt. Var hemma strax efter klockan ett.
Måste ju vara fit-for-fight ikväll! Ikväll blir det först en flaska vin hos Tess,
sedan middag med LolloItaliano klockan nio och efter det är det utgång!!

Just nu ska jag fixa färdigt med det här, sen kanske det blir en liten promenad...

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback