Hund

( 14:51 )

Har kommit fram till vad jag ska ha för hund.
Vi var på väg att köpa en sådan för ett par år sen, men så blev det springer.
Gordon setter. Tror inte att det finns någon vackrare hund? Möjligtvis schäfern.

Träffade på en sådan liten tik i skogen idag och hon var bedårande söt!

Nej, om ett par år ska jag ha en sådan. När jag känner att jag har tid...

För övrigt så är det min födelsedag idag, grattis till mig! 21 hela år fyller jag.
Har handlat lite presenter till mig själv... Två par skor och så fick jag en tjusig kjol!

Kommentarer
Postat av: louise

egna presenter blir alltid braiga:)
hur ska ni fira?
hoppas du får en finfin dag! kramar

2008-03-26 @ 16:00:24
URL: http://sessanlouise.webblogg.se
Postat av: Vonne

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kramar från oss alla!

2008-03-26 @ 19:45:38

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback