Don't ork

( 01:02 )

Ibland blir man bra jävla less på saker och ting.
Som livet till exempel. Har känt en bra stund nu att jag vill göra något annat,
men den stora frågan är bara VAD? Är det meningen att man ska veta det eller?

Har haft en trevlig kväll för övrigt. Plockade upp Isa efter jobbet, en promenad,
brände lite musik... Sedan körde lillebror hem henne och jag tog det lugnt.
Tompa var här en stund, glodde TV och snackade skit. Blev lite strul med resan,
men förhoppningsvis går det att lösa rätt enkelt! Och annars löser det sig ändå.

Haha, allt löser sig -är det inte så? Känns i alla fall som rätt inställning för tillfället.

(men kanske borde man göra något åt saker och ting också)

Nu ska jag i alla fall sova! Vet att jag lovat filmklipp, men det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Vonne

Plugga kanske? Nåt helskoj!

2008-03-11 @ 12:35:28
URL: http://www.bloggett-bloggett.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback