Vill

( 14:44 )


Om du bara vill, så säg till ..
.. jag kan va' din vän, när natten faller.




Sådär, ja! Hemma.

Fick med mig en klänning, ett linne, en olja och en kalender från Farsta.
Plus lite brunare hudfärg... Trots att solen skiner idag, men när ska jag hinna?

(...jag är ju så himla upptagen av mig menar jag).

Och sprit. Lite cider, lite Asti Cinzano och ett par Breezers. Smarrigt värre!
Törs dock inte ställa in det i kylskåpet för då tar det väl slut, haha. Kalas imorgon.

En liten lista för fortsättningen av dagen:
  • Prova dom nya kläderna en snabbis.
  • Plocka undan en smula inne på mitt rum.
  • Sätta igång med städningen av huset; damma, dammsuga, skura osv.
  • Äta middag (förhoppningsvis när jag är färdigstädad)...

Och resten av dagen -eller kvällen blir det väl kanske, vet jag inte hur den ser ut.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback