Trist

( 22:56 )

En rätt så tråkig kväll egentligen...
Hämtade upp mamsen och hennes kollega i stan,
körde hem och snackade lite strunt med Tess och Isabelle
Sen fotade jag en smula och nu är det väl snart dags att sussa?!

Imorgon är det min absolut sista dag på jobbet, vilket känns sådär.
Blandade känslor -både bra och dåligt. Kommer att sakna dom massor
-framförallt Anneli! Blir konstigt när vi inte får prata igenom allt varje dag.
Under kvällen ska vi i alla fall hem till henne och käkade middag. MYSIGT!!
Therése följer med mig som vän / moraliskt stöd / chaufför. Bästa du...
Sedan har några vänner födelsedagskalas som man får försöka hinna med.

Det blir nog en trevlig kväll! Men vad tusan ska jag ha på mig? Ständiga frågan.


Kommentarer
Postat av: J U L i A

hahah, TACK! :D

mjaa, den är nog lite speciell, höhö

2008-06-26 @ 23:11:11
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback