Tisdag

( 23:00 )

Orkar verkligen inte bädda sängen! Tisdagar är fan veckans sämsta dag, för då
jobbar mamma hemma och i mitt (från början hennes om vi ska vara petiga) rum.
Därför måste jag trolla om sängen till soffa innan jag åker och jobbar och därmed
vifta med trollspöet även när jag kommer hem. Om det nu ändå vore så simpelt...

Men annars så har den här tisdagen varit helt okej. Jobbandet gick bra -även om
det var rätt trist eftersom det är så lite barn och det går långsamt som bara den!
Ner till Brands en snabbis efter jobbet och spana in rean. Som inte alls var något
att hänga i julgranen... Men jag hittade en stilig väska till min dator! Kan vara bra.

Sen plockade Rambo och Larsa upp mig och så åkte vi iväg och fotade litegranna.
Trevligt, lärorikt... Men kallt så att man höll på att dö! Vad hände med sommaren?

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback