Sune

( 12:00 )

Nya album på facebook!

Kråkslottskalaset i fredags,
från tjejmiddagen (med killar :D) i lördags
och så en uppdatering med lite bilder från mobilen.

Sitter på jobbet. Det har varit skolavslutning här på skolan idag.
Jag har aldrig gråtit på min egen avslutning, inte ens när jag gick ut nian
(var nog mest glad den dagen)... Men idag när jag kramade en av dom äldre
ungarna kom jag att tänka på att jag kommer ju inte träffa många av dom något
mer och då brast det. Tänker på hur det kommer bli den 27 när jag slutar...
Kommer inte vara någon idé att sminka sig i alla fall! Jäkla blödig man ska vara.

Ungarna sitter inna och kollar på Sunes Jul. Finns det något bättre?

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback