Staden

( 17:03 )

Sådär ja, då var man hemma igen.

Vi missade regnet precis när vi var ute med hundarna, men när vi sedan gick
bort till tåget regnade det som jag-vet-inte-vad! Som tur är har vi inte så långt.

Mötte kusin vitamin (hennes blogg) och så gick vi först bort till Åhléns och fikade
en sväng, snackade lite skit... Och när vi ändå var där sprang vi upp en snabbis
på fjärde våningen för att säga hej till Micke som är där och bygger om provrum.
Sedan vandrade vi vidare. Är nog rätt bra på att shoppa ändå c",) Mötte pappa
när jag var på väg hem från tåget, så jag åkte med honom till Kindwalls där han
lämnade in sin röda bil för service. Lillebror plockade upp oss och så åkte vi hem.

Har förresten beställt en ny mobil idag då jag ska ändra om mitt abonnemang...

Nu ska jag ringa Therése och höra om hon kanske vill gå en promenad med mig?!


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback