Sista

( 15:52 )

Började min sista dag med att försova mig. Kom två timmar sent.
Mycket bra gjort... T var där, började tjafsa med mig så fort jag kom dit
-"du bestämmer inte över mig längre, du jobbar inte här", och så vidare...
Inte alls det roligaste. Cyklar iväg. Hade absolut ingen lust att springa efter!
Och även om jag hade haft lust med det hade jag aldrig hunnit ifatt honom.

Men efter lite skrik och inbankande att sköter han sig inte får han faktiskt inte
cykla mera, så skötte han sig exemplariskt resten av dagen! Bortsett från ett och
annat fult ord, men man kan inte kräva hur mycket som helst. Slutade rätt så bra.
Kunde inte låta bli att fälla ett par tårar när jag skulle hem och kramade om alla
söta ungar som kom med teckningar och ett stiligt armband. Kommer sakna dom!!

Nu ska jag upp och springa en sväng, sedan duscha och göra mig i ordning och
sen är det bara att vänta tills Tess är hemma och gjort sig klar så att vi kan åka
bort till Anneli ute på Torö. HOPPAS ATT DU FÅR EN STÖRTSKÖN FREDAGSKVÄLL ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-06-27 @ 16:15:30
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: patricia

måste ju faktiskt vara skönt att slippa T

2008-06-27 @ 16:23:59
URL: http://berglind.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback