Igelkott

( 22:40 )

Missade önsketiden, skit också!!

Solen som jag pratade så gott om tidigare idag ville ju inte visa sig då det
var en massa feta moln i vägen, så någon skön ute-dag kan jag ju inte påstå
att det blev... Därför tog jag, Tess och Isa en tur till Solerieöarna tidigare ikväll.

Rätt så skönt. Somnade. Som alltid. Droppade av Isabelle hemma (plugghäst)
och gick våran kvällspromenad. Runt Långsjön blev det, länge sen. Hade grymt
bra tempo! Och så räddade vi en liten igelkott från att bli påkörd -vilka hjältinnor!

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan väntar sängen... Natti, natti.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack söta du :)

Vad fint av er att rädda den lilla stackarn! Credd till er! Dagens goda gärning, skulle kunna vara hela årets!

Pussis

2008-06-13 @ 09:58:35
URL: http://carolineis.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback