Grattis

( 22:06 )

Nej, det har inte varit speciellt mycket bloggande den sista tiden.
Ber så hemskt mycket om ursäkt för det... Eller nej, det gör jag inte alls.

Det är sånt' som händer ibland. Har helt enkelt inte haft något spännande att
skriva om -och har det inte nu heller. Men jag skriver i alla fall, bara för att jag vill.

Egentligen har jag massor av saker att skriva om, men det är sådana saker som
jag inte vill att någon annan ska läsa, så det hamnar på ett annat ställe. Secrets!
Sådant där strunt som ingen egentligen bryr sig om, så det spelar inte någon roll.

Tänkte i alla fall berätta om dagen. Tisdag är det för övrigt. Hatar tisdagar,
men den här har varit helt OK om jag ska vara ärlig! Började jobba klockan åtta
(vilket är sjukt tidigt för lilla mig), pissväder -regn. Kul som fan. Slutade klockan
fyra och åkte hem. Promenerade med Tess bort till Balingsnäs och trillingarnas
hem där det väntade lite folk eftersom familjen Wadenholt var på väg hem från
Arlanda (från Kroatien) och grabbarna fyllde 20 år igår! Dom kom hem, vi sjöng
och kramades lite, snackade strunt och senare gick vi hemåt igen. Förbi Yara
vägen hem -vilket underbart hus! Riktigt bra kod (: Snackade lite mera strunt där
och sen promenerade vi hem. Är trött som ett svin och börjar halv sju imorgon.

...därför ska jag stänga ner datorn (troligt), bädda sängen, lägga mig och sussa!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback