Free

( 13:55 )

              Shake it like a polaroid picture!
                    (...väcker gamla minnen -upp på stolarna).



Sitter ute på verandan. Solen har gömt sig, men det är skönt ändå.
Fundilerar lite på vad jag ska göra? Men känner inte direkt att jag måste hitta
på någonting... Var rätt skönt att bara sitta här. Och så är man ju ledig imorgon!
Har nog inte riktigt förstått det ännu, men jag har faktiskt inget jobb längre.
Semester i minst fem veckor! Skönt eller skönt? RÅSKÖNT!! c",) Haha...
Och sen blir det något (som jag inte vet ännu) innan jag börjar på Axelsons.

Om en vecka imorgon, Båstad. Blir där hela vecka 28! Sen till Öland direkt
därifrån i en och en halv vecka, hem och tvätta, packa om och sedan sticker vi
till Magaluf på fredagen vecka 30, där i en vecka. Sen hem, antingen börja jobba
eller vila upp sig en vecka efter allt kalasande? Kanske blir det en sista minuten?!
Beroende på om det finns några pengar kvar då. Men det får man väl hoppas på.

Imorgon tänkte jag nog ta en liten tur in till stora staden för lite trevlig shopping!!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: smått ja :D

2008-06-29 @ 14:48:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback