En ny

( 00:19 )

Match hos Tompa! Trevligt att träffa han, även om det inte blev så länge.
Känns som det var länge sedan vi umgicks så där tight som vi gjorde ett tag
-tråkigt nog... Men men. Han finns alltid där och jag finns alltid här. Kanoners!

Körde hem min vän Lars och så åkte jag hem själv. Hade tänkt sussa på
momangen då jag var så jäkla trött, men så blev det en liten promenad istället.
Det var trevligt! Nu ska jag i alla fall stänga av datorn (den mår inte så bra för
tillfället, stackarn) och krypa ner under täcket. Måste sova om jag ska komma upp
imorgon, ska med mamsen och hundarna ut innan staden imorgon bitti. Sov sött ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejsan! Fin blogg du har (a)

Gå gärna in på min blogg också och bedöm fulaste/snyggaste frisyren på Cameron Diaz!

2008-06-30 @ 01:22:43
URL: http://toofts.blogg.se/
Postat av: j

god morgon :)

2008-06-30 @ 08:35:12
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback