En Lista

Brukar du komma i tid: Så gott som alltid.
Vad hade du i din mun senast: En chokladbit möjligtvis.
När mår du bra: För det mesta nu för tiden faktiskt! Lovely.
När blev du fotad senast: Bra fråga, nästa fråga...
Hur känner du dig nu: Pigg och glad.
Kan du laga mat: Är inte så svårt att följa ett recept. Alla kan.
Vad pluggar du: Ingenting, men fundilerar på att sätta igång i höst?!
Vad tycker du om fötter: Jag tycker om fötter, även om dom är rätt fula.
Är du smart: Smartast skulle jag vilja påstå (vet inte om någon håller med dock).
Vad saknar du: Någon att sova med. Och min hund.
När och varför grät du senast: Det kommer jag inte ihåg...
Var det pinsamt att svara på det: Eftersom jag inte minns -inte det minsta.
Hade du en bra kväll igår: Det hade jag absolut!
Din favoritdryck på morgonen: Vatten eller äppeljuice.
Vad ska du göra i sommar: Båstad, Öland, Spanien, ev. något mer.
Är du nöjd med ditt liv: Som det varit -nej, men som det är nu är jag nöjd.
Vad vill du jobba som: Massör / zonterapeut. Kanske som hundmassör också?
Har du tråkigt just nu: Tråkigt och tråkigt... Ska strax hoppa in i en dusch.
Vad gör livet värt att leva: Mina underbara vänner och familjen ♥
Vad i livet ångrar du:  Att jag slösade bort så många år av mitt liv på en kille.
Är du musikalisk: Ja, det kan man nog säga att jag är.
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt! Mest svenskt just nu.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej.
Är du bortskämd: Haha, japp!
Är du trött: Nej, inte så värst. Borde vara, klev upp astidigt i morse, ju...
Vad gör du imorgon: Åker och jobbar, stänger och sen har jag inte den blekaste.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback