En favorit

( 23:07 )

Why'd you have to be so cute ?
It's impossible to ignore you ..
Must you make me laugh so much ?
It's bad enough we get along so well ..

Say goodnight and go
.



Känner mig trött och lite deppig, men det går nog över imorgon.
Solen är i alla fall underbar och jag hoppas att den vill fortsätta visa sig!

Dagen på jobbet gick fort -hände mycket grejer så man fick leka lite polis,
våra två värsting-pojkar (haha) rök ihop med spadar i sandlådan, så det var
brottningsmatch. Eftersom jag är så jäkla stark (tss) så vann jag -en himla tur...

Efter jobbet åkte jag hem och käkade middag med hela familjen för en gångs
skull, sen gick jag ner och hämtade Tess, så tog vi en promenad. Var ute i cirkus
två timmar. Kom hem, duschade och sen har jag mest legat i sängen och kikat
på mamma och pappa när dom packat. Med feta krokodiltårar i ögonen... Nästan.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback