At work

( 11:47 )

Kom till jobbet lite tidigare för att hinna skriva in lite övertid i PS.
Nu har jag gjort det. Sitter istället och bloggar... Och dricker lite vatten.

För cirkus 20 minuter sen åkte mamma och pappa till Arlanda, nu blir dom
borta tills på söndag. Det ska bli rätt skönt att bo i huset när inte dom är där!
Många fördelar, t.e.x. kan jag sova i deras stora, mjuka säng. Med hundarna
visserligen, men det är rätt så mysigt det med. Slipper man sova ensam, ju.

Efter jobbet idag ska jag åka hem och käka middag med grabbarna,
sen åka in till staden. Isas butik (Adidas) har ett event. Sen hem och kolla så
att Hampus sköter sig. Bäst för han det, annars kan han sitta inlåst på sitt jäkla
rum hela, långa, varma helgen. Men det ska han nog klara av att göra tror jag.

Ska bli sjukt skönt att vara ledig på fredag! Så hinner jag och Tess med alla
bestyr (gå ut en sväng med hundarna, handla, förbereda maten) innan kvällen.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback