Too fast

( 02:32 )

Då var man hemma och 3.200 kronor fattigare...
Självklart ska det stå en #*/&%! polis 1 mil innan Norrköping och skjuta
på mig -klockan halv tolv. Vad skulle det vara bra för? Har dock körkoret kvar
och det är jag glad för. Blev lite lugnare resten av vägen, men räknar man
bort stopp här och där så tog det lite mera än 4 timmar hem. Bra kört!

Svängde förbi Slussen och plockade upp Tomas och co. som hade varit ute
Snaps och svängt sina lurviga. Var så pigg ändå, är det fortfarande. Hur ska
man göra för att somna nu då? Tror i och för sig att Dennis är vaken, låter som
han sitter uppe vid datorn och lirar lite... Ska höra om han vill ta en cigg med mig!

Klänningen och skorna jag beställde har kommit, skorna var tyvärr för små,
men det är bara att byta. Annars -dom absolut snyggaste skor jag någonsin
sett. Mahaa... Hade nog inte varit så skönt att springa runt i på Spaniens gator
ändå, men sen när jag kommer hem ska dom invigas (om dom hunnit komma
tillbaka då förstås). Klänningen var dock bra, en glad överraskning. Hummelihum.

Imorgon är det upp i tid som gäller! Har massor att göra innan vi ska åka.
Till att börja med tvätta, tvätta, tvätta... Yippie, vad roligt. Men det måste göras.
Och packa upp allt, packa om. Fixa och dona. Så tror jag Vonne kommer hit en
sväng, skulle hjälpa henne med att bränna över bilder på en CD. Blir trevligt!

Hoppas såklart på sol imorgon också, så brännan hålls igång. Och så ska jag
äntligen, ÄNTLIGEN (!!) få träffa världens bästa Tess! Som jag längtat. Förresten
så är det flera jag saknar... Vissa mer, andra mindre -med tanke på att det inte
var länge sedan vi sågs. Ska bli skönt att få snacka lite mer med Tomas imorgon
också, hoppas vi hinner ses. Godnatt mamma, pappa, Hampus, Rambo och så
farmor och farfar, hundarna och alla andra människor här och överallt. PUSSAR!!

Kommentarer
Postat av: KG

Emelie kör en mange :D

2008-07-24 @ 10:03:41
Postat av: Emilié

Haha, inte långt ifrån! :)

2008-07-24 @ 15:39:13
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback