Regnat

( 20:01 )

Lammet var lika bra igår som i torsdags. Rambo åt nog mest av oss alla
-fem stora portioner! Så var han rätt mätt efter det också... Haha. Stackarn.

Helt OK kille som spelade också, även om det kanske gick lite väl  segt.

Fick sällskap av Fia och Melinda en stund efteråt då vi satt här utanför huset!

Dagen har varit seg... Det har regnat som attan, trillingarna har åkt hem till
Stockholm. Det har varit jag, Rambo, Dennis, Sabina och Hampus. Sköna
lirare. Hängde här en stund först, sen så har vi varit på lite äventyr vid Byrum
och även vid pensionatet där vi mest satt och sega och snacka skit. Mys-pysigt.

Hade tänkt att lillebror ska köra bort mig till Strand ikväll så jag kan kalasa! Kul?
Det hoppas jag verkligen. Hade hoppats att dom andra skulle följa med också,
men så roligt ska vi tydligen inte ha det... Men men. Fia, Melinda är ju där borta.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback