Lammet

( 22:00 )

Vaknade av att jag rev mig själv i ansiktet. Smartare tjej får man leta efter.
Skulle borsta bort en flug-jävel från kinden och stack nageln rätt i skinnet. AJ!!

För övrigt så vaknade vi sent! Drömde så trevliga drömmar, så jag hade inte
alls någon lust att vakna upp ur dom... Men till slut så. Klockan var väl kvart över
elva eller där omkring. Frukost, lite solande på tomten -sedan kom regnet. Gick in
och läste en bok. Lammet & Grisen med Karin, Patrik och Carro. Mycket smarr!

Nu sitter dom hemma hos oss och snackar skit. Har precis varit ute och gått
en sväng med Caroline! En trevlig promenix. Nu är jag tung och trött som fasen.

Ser fram emot morgondagen. Flera trevliga saker som inträffar då! Hoppas på sol.

Kommentarer
Postat av: Rambz.

Som sagt. tänker inte på den längre.

hängar alltid på högeraxel nu för tiden!

2008-07-17 @ 22:40:21
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: Emilié

Ja. Det är väl lika bra!?

2008-07-17 @ 22:42:40
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback