Borgholm

( 19:06 )

Återigen känns bloggen lite trist, tycker ni inte?

Kan bero på att dagarna här nere är rätt lugna. Och trista.
Fast sköna som fan! Solen har vart kanon idag också, så på förmiddagen
låg vi ute på tomten och solade, sedan en sväng in till Borgholm för att äta
en bit på Christoffers (pappas kusins son) restaurang Hamnkontoret.

Det var trevligt! God mat och mysigt läge precis vid hamnen.

Ska berätta för er att man inte får speciellt mycket sömn här i stugan...
Till att börja med så sover jag i en mini-liten bäddsoffa, sen är det miljontals
flugor som surrar i mitt öra och kliver på mig och i natt hade jag dessutom en
liten Ebba på benen. Skönt? Inte så värst. Till slut kastade jag ner hund-fan
och hämtade flugsmällaren, men det gick inte mycket bättre för det. Men men
-sån't är livet, hårt mot dom hårda. Bara att hoppas på bättre lycka denna natt.

Ja. Annars har Tess växlar pengar till oss idag, så nu kan vi betala för oss
i Spanien också. Kan ju vara bra. Ska bli skönt som fan att komma iväg, länge
sedan jag var borta på en sådan resa. En "sådan" resa, haha... Ska bli skoj!

Och eftersom man inte hittar någonting alls i Borgholm (värdelösa butiker)
så var jag tvungen att shoppa lite på nätet. Knäpp man är. Kanske vore bättre
att spara pengarna? Eller? Nej nej. Hittade en svart klänning och ett par sjukt
höga (...sjukt snygga) skor! Får väl se om man lyckas spatsera runt i dom alls.

Nu ska jag klä på mig, ta iPoden i högsta hugg och gå en promenad! Later much.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback