Vecka sju

( 00:30 )

Kan ju avsluta dagen med ett sista inlägg.
Varför inte? Har jag skrivit elva stycken skadar det inte med ett till.

Började precis fundera över vad jag ska göra under veckan som kommer...

  • Jobba, jobba, jobba... 
  • Med mamma till Hector på torsdag förmiddag.
  • Läkarbesök torsdag eftermiddag (får se om ni får veta varför).
  • Måste åka till M och packa ihop mina saker någon dag.
  • Åka till solarieöarna och bättra på brännan.
  • Städa hos mamma och pappa -men det hör väl till första punkten.
  • PROMENERA!! Med hundarna, men gärna en kvällis med Tess också.

Och längre än sådär kom jag inte just nu. Men ganska säkert kommer det mera.


Kommentarer
Postat av: michelle

svar: jovisst.. men man vet aldrig vad som kan hända bakom stängda dörrar, hon va ju lite "galen" när hon va me Billy Bob :P

2008-02-11 @ 08:27:48
Postat av: Karin

ha en fin måndag:) här är det segt

2008-02-11 @ 08:50:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

själv har jag varit på jobbet i en och en halv timme.. var jobbar du?

2008-02-11 @ 09:33:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback