Tungt

( 19:45 )

Dagen kan sammanfattas med ett ord. T U N G !
Det har inte varit stressigt eller så, utan bara tungt som fan.
Idag har nämligen även L varit sjuk också, så det har jag varit jag och A.
Och 37 barn som mest... I och för sig kom ytterligare en personal ett par timmar,
hade hon inte funnits hade det nog varit ännu värre.
Men som tur är har barna varit superduktiga! Och det har gått kanonbra!

Med andra ord är jag trött. För även fast det gått bra, så är det mycket jobb.

Hoppas att resten av veckan går lika bra... På torsdag ska jag vara ledig också.

Efter jobbet hämtade jag upp Tess och så åkte vi och solade.
Det var superskönt! Somnade till en stund och glömde bort ansiktsrören...
Kanske är jag röd som en tomat imorgon och stickig i ansiktet, kanske inte.
Såklart så hoppas jag på det sistnämnda. Slipper gärna den där töntiga smärtan.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback