Mumma

( 22:10 )

Började dagen i Tumba hos Hector.
Mamma fick sin tattoo färdig -kanonsnygg, och Marie fick en tid.

Sedan åkte vi en sväng till Huddinge, provade lite kläder och brillorna.
Velade (som alltid) och åkte hem med ingenting...
Käkade frukost/lunch, en kombo! Promenad med mamsen och hundarna,
duschade och så åkte jag och mitt sällskap till Saltis och träffade läkaren.

Spännande värre... Känner mig inte riktigt redo att berätta vad jag ska göra än,
men eventuellt kommer det upp här så småningom. Ni får såklart gissa om ni vill!

Hemåt. Tog med mig Rebecka och åkte återigen till Huddinge (färdigvelat).
Köpte brillorna -som ni kanske får se senare, och en tjusig klänning från GANT.

Donken-middag, städa, hämta mamma från jobbet, TV och nu, äntligen sängen...

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback