Missbildad

( 22:23 )

Skit också, jag missade önsketiden...

Vad skulle jag ha önskat mig om jag inte gjort det då?
Bra fråga. Kanske att allting bara kunde lösa sig på jobbet, kännas lite lättare.
Just nu känns det nämligen SKIT. Och jag kan inte göra någonting åt det.

Är glad att jag har A där i alla fall, hon är en underbar människa -en riktig klippa!

Fick reda på en rätt rolig grej idag, bra för mig ur ekonomisk synvinkel.
Bara att hoppas att det går att lösa på det sättet. Det vore verkligen kanoners.
Speciellt som jag är så osäker på det andra alternativet...

By the way, så har jag en missbildning. Kan du gissa vad så vinner du en t-shirt (:

Kommentarer
Postat av: patricia

en tå? eller säkert i örat (:

2008-02-21 @ 22:38:50
URL: http://barglend.blogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback