Kära blogg

( 00:14 )

Mitt liv är hemskt annorlunda mot vad det varit...
Och än så länge vet jag inte vad jag tycker om det.

Det tog slut med M. Det var mitt beslut. Ett jäkla jobbigt beslut!
Men jag tror det var rätt. Det är bara så himla svårt att veta, hur ska man veta?
Älskar ju honom fortfarande sjukt mycket, och jag saknar honom och voffsan.

Jag är med andra ord ENSAM. Ett ord som inte klingar så bra med mig.

Känner mig ensam trots att jag har vänner och familj runt omkring mig hela tiden.
Känner mig elak eftersom jag sårat personen som jag älskar så mycket.
Samtidigt känner jag mig lättad.

Det finns så mycket jag kan göra nu, som jag inte kunde förut.
Och jag kan lova att det är mycket grejer jag vill göra -och kommer att göra!

Startar ett nytt kapitel och jag hoppas på det bästa...

LIVET BLIR VÄL VAD MAN GÖR DET TILL?!

Kommentarer
Postat av: carolineis.webblogg.se

Man lever bara en gång! Ta vara på dig själv och gör det du vill göra! Finns så mycket annat att lägga energi på som är värd det :)

Ensam, det är du aldrig! Bara en tråkig känsla som kan spöka lite ibland!

2008-04-21 @ 13:30:40

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback