Han snarkar

( 20:03 )

Jag, mamma och pappa har käkat middag. Grabbarna är borta...
Supersmarrigt var det; fläskfilé, ris, currysås med diverse tillbehör.

Nu har vi förflyttat oss till soffan och pappa ligger där och snarkar. Högt som fan!

Jobbandet idag har gått jättebra, dock var det skönt när barna gick hem tidigare.
Klockan sex har vi öppet till, men tjugo i fem gick sista ungarna. Då gick jag också.

Idiot-städerskan satt kvar och läste skrynkliga lappar. Vet inte vad som är fel?

Får se om jag ska åka till M och packa imorgon...
Trodde ju att jag skulle det, men nu vet jag inte hur det blir. We'll see!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, vad hette hon Helen eller Helena??

Hon är iallafall knäpp :P

2011-04-25 @ 22:39:44

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback