Fredag

( 09:16 )

Fick precis ett sms att jag inte behövde komma klockan tio,
utan kunde komma tidigast klockan elva. Det var en rätt skön överraskning!
Är så lite barn nu under lovet och speciellt fredagar brukar det vara lugnt...
Det blir sjukt trist när man är tre pers som jobbar och man har runt 20 barn,
segt som fan och dagen går sakta som bara den.

Käkade precis frukost med mamsen. Funderar på att damma lite kanske?
Orkar man verkligen det? Är inte det minsta sugen egentligen. Kanske senare.

Ska bli skönt nästa vecka när jag har mina vanliga tider igen,
så kan jag ta hand om mitt andra jobb (som städtant, hihi) ordentligt också.
Hade jag ett heltidsjobb skulle jag antagligen kasta städningen i papperskorgen.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback