Frågetecken

Är du svartsjuk? ...

Vilken färg har din tandborste? Blågrå.

Har du fått massage nån gång? Har en masserande mamma!

Sötlakrits eller saltlakrits? Båda delarna är ju smarriga.

Ser du dig själv som lång eller kort? Kort, helt klart.

Vad har din mobiltelefon för märke? En rosa Motorola.

Har du brutit nåt ben nån gång? Nej, aldrig. Peppar, peppar...
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? En jäkla ordning.
När blir man vuxen, enligt dig? Svårt att avgöra. Jag lär då aldrig blir det.
Vad gjorde du i går kväll? Gick en långpromenad med Tess.
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Såklart!
Vill du skaffa barn? Ja, det vill jag, men inte nu och inte än på ett tag.
Hund eller katt? Hund! Men jag gillar katter också...
Har du några syskon? En lillebror och en lillebror till. Så två.
Har du någon dålig ovana? Biter på naglarna då jag är nervös / stressad.


Kommentarer
Postat av: patricia

det är inte så bra med det

2008-02-26 @ 21:47:33
URL: http://barglend.blogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback