En lista

Tre namn jag lyssnar till: Emilié, Plumpis, Emmie.
Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt engagemang!
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Tar kritik (oprovocerad) för hårt.
Detta är jag rädd för: Att det ska bli fult eller gå fel (vad får ni inte veta). 
Detta tycker jag om att göra: Umgås med tjejerna, promenader med djuren.
Detta vill jag göra just nu: Resa! Till Australien och till Thailand.
Bästa känslan: Haha, jag tänkte på något alldeles för snuskigt nu...
Min käraste ägodel: Min tjusiga dator och mina kameror.
Detta har jag på mig just nu: Mjukisar, linne och en luvtröja.
En film jag gillar: Favoritfilmerna är 51 Dates, Moulin Rouge och I Hennes Skor.
Hit vill jag gärna åka på semester: Så himla många ställen! Främst Australien.
Så här bor jag: I mammas arbetsrum hemma hos mamma och pappa.
Vad är det första du gör när du stigit ur sängen på morgonen? Kissar.
Du får 5000 kronor att sprätta på en helkväll. Vad gör du? Kalasar till det!
Vad är det första du gör när du kommer in på ett hotellrum? Provligger sängen.
När du blir riktigt sugen på något, vad vill du äta då? Nötter eller chokladglass.
Vad hamnar i din lördagsgodispåse? Lakrits, sura smarriga prylar m.m.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback