Digitalfoto

( 22:02 )

Har precis kikat igenom min externa hårddisk.
Såg att endast bilderna från mina kameror går upp till 20.000!

Kan inte låta bli att längta tillbaka till Thailand när jag tittar på bilderna...
Det var ju som att leva i en helt annan värld! En varm, slapp och underbar sådan.
Skulle mer än gärna gå ut och lägga mig på en solstol med en bra bok och sololja!

Fundilerar på att sussa nu. Ögonen är trötta. Konstigt?
Nej, jag får skylla mig själv. Bestämde att jag skulle sova mycket i helgen,
från fredag till idag har jag sovit ungefär 11 timmar. Långt ifrån mycket...

Men å andra sidan har det varit en jävligt trevlig helg, så det har det varit värt!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback