Clapton

( 22:34 )

Orkar egentligen inte skriva. Är helt jäkla slut efter veckan hittills!
Har börjat tidigare eftersom L är sjuk, hjälpt till i en utav klasserna.
Ovan att gå upp tidigt = TRÖTT! Dessutom har vi haft en jäkla massa aktiviter
som vi varit iväg på, "min" grabb har varit med -ytterligare ett stressmoment.
Massa dumma föräldrar som bråkar med mig och mina damer på jobbet...

Imorgon är det i alla fall ingenting speciellt. Ska bli skönt att kunna ta det lugnt.

Kom hem efter jobbet och hade tänkt städa lite, men jag orkade verkligen inte.
Satte mig i soffan och väntade på att maten skulle bli klar. Hungrig som en varg!
Och sedan åkte jag och hämtade upp mamsen i staden och så åkte vi och solade.

För tillfället sitter jag i sängen. Tänkte sova snart, om bara en liten stund.
Lyssnar på Eric Clapton och tänker tillbaka... Mamma och pappa lyssnade alltid
på honom när vi var små och det jag ser framför mig är hur familjen sitter i bilen
på väg till Idré (eller liknande, någonstans i fjällen i alla fall, troligtvis där). Layla!

Kommentarer
Postat av: A

ny adress =)

2008-02-21 @ 11:41:50
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: patricia

ses på söndag för att fyra gamelfarmor?

2008-02-21 @ 17:45:00
URL: http://barglend.blogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback