Bortamatch

( 12:45 )

Kom precis hem. Mamma ligger på mitt golv och gör pilates!
Ser underbart härligt ut, haha! Douglas har funnit sin plats brevid mig också.

Efter att jag hämtat upp Isa igår käkade vi middag -fiskgryta och paj till efterrätt.
Pappa gjorde en vit chokladmousse- och jordgubbspaj, den var riktigt jäkla god!!
Drack lite vin och med nio-tåget åkte vi till Annica och hennes vänner...

Efter en stund bar det av mot staden. Mina nya, ursnygga skor pajjade.
Påminn mig att aldrig igen köpa skor från Wedins... Dragkedjan bara släppte.
Stan i alla fall. En drink och lite härlig musik på Vodkabaren, vidare till Laroy
-FYFAN (!) så sunkigt det har blivit! En drink där, sedan till White Room.

Mötte Isa och Tess vän A, en trevlig prick! Daniel med vänner kom dit också.

En drink, en tequila (för första gången någonsin) och ytterligare en shot.
Studsade runt i baren och myste med mina söta tjejer...
"K2! Du måste vara snabb". Haha, det är ett perfekt kodord som taget ur luften.

Bilder kommer så småningom. Hoppas du också hade en trevlig lördag!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback