Barberaren

( 22:05 )

Gick bra att hämta prylarna, fick dock inte med mig så mycket.

Kvällen igår satt jag nere hos Tess med henne, Isa och Annika!
Snackade skit och sedan körde jag in dom till stan... Sen hem och fixa.

Nu är kläderna inne i garderoben och alla prylar som låg på golvet är också där.
Börjar med andra ord se rätt OK ut här inne, på "mitt" rum (mamsens arbetsrum).

Kom precis hem från bion. Filmen var bra, snyggt gjord och lite rolig, men SKUM!!
Precis som alla Tim Burton-filmer visserligen. Sevärd, men kanske inte just på bio?

Lyssnar för övrigt på Leona Lewis. Har bara hört Bleeding Love än så länge.

Har så många album på min iPod som jag inte hört ännu...

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback