Annorlunda

( 02:21 )

Nu har jag precis kommit hem.

Istället för film med tjejerna åkte jag till Mickis och träffade henne, Barret och Lilla Lena (och Josefine kom förbi hon också). Det var sjukt roligt att träffa dom!! Satt där och drack vin, snackade lite skit och sedan gick vi ner till Melles -som inte alls är Melles, utan O'Learys. HUM! Ett stort hum... Jag kände mig malplacerad. Eller nej, egentligen inte, men det kändes lite, lite, lite jobbigt. Alla Huddinge-bor samlade på ett ställe. Samtidigt som det var trevligt att träffa dom, allihopa! På ett sätt. På ett sätt bara konstigt?! Svårt att förklara. Det kändes skumt bara. Har inte träffat någon av dom på flera, flera år och så kommer man dit och där är helt plötsligt varenda jävel som man har umgåtts med när man var yngre.

Men men. Som sagt var det URTREVLIGT att träffa sötnötarna (:
Barrstrået och jag tog en promenix hem runt ett, snackade om massa prylar!


SAMMANFATTNING: Trevlig, men annorlunda kväll. ONT I FÖTTERNA!!

Jag hoppas att vi kommer träffas mer i alla fall, för jag har saknat dom en smula...


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback