Helgen

16:09 )

Det har varit en lång, rolig, mysig och skön helg! Ska ta det från början..




Fredag, 5 december.

Käkade middag hemma med mamma och pappa, samtidigt som jag slängde

i mig massa drinkar och försökte göra mig fin. Lyckades väl ganska så bra ändå.

Fick skjuts hem till Hilda av Lillebror. Där var alla tjejerna och firade hennes

födelsedag! Jättetrevligt! Blev där till cirkus tolv, drog en rövare och fick upp oss

på listan till Amba, åkte dit (skjuts av Lina -tack!) och trampade in.

Culture Beat spelade c",) Sen dansades det fram till klockan tre då några tog en
promenad ner till Grodan. Gick in i en halv minut, ut igen, träffade på en gammal
bekantskap, fick ett samtal och tog en taxi och hamnade på Söder. Myspys..




Lördag, 6 december.

Camilla och Jocke hämtade upp mig runt elva (?), hämtade Veronica -lämnade
av henne hos sin mamma, hämtade upp min mamma och så åkte vi bort till hund-
mässan
där vi spenderade ett par timmar. Hälsade på hundar, kikade på olika
raser och handlade lite roliga saker till våra djur ♥

Blev middag tillsammans med C, J och Paco -tacos och även lite vin..
Sen kom alla grabbarna och strax innan nio åkte vi bort till Årsta och bowlade!
När vi kände att vi var färdiga åkte jag, Camilla och Veronica hem till V. Fikade
och planerade inför nyårsafton -som börjar närma sig! Det kommer bli så himla
bra! Nu är vi 70 personer till middagen vilket innebär att det får plats 90 personer
på eftersläppet. Från början var jag orolig att vi inte skulle få dit tillräckligt med
folk, nu är jag snarare orolig åt andra hållet. Hah! Oavsett kommer det bli kanon.



Söndag, 7 december.

Med C och V till SKHLM. Kikade lite, shoppade lite, käkade lite. Hem till mig och
behandla Camillas nacke som är stel som fan den också. Stackars.. Men det blir
bättre och bättre. En vacker dag kanske du inte är stel någonstans längre.
Efter tillräckligt många behandlingar. Hon har precis åkt och jag ska börja skriva
ihop lite grejer inför morgondagen (eller kvällen) då jag ska iväg på mitt företags-
besök och presentera mig och massagen. I Dennis bandylag blir det. Ska bli kul!

Sen får vi se om jag orkar plugga eller om jag åker hem till C och ser på O.T.H?

Kommentarer
Postat av: IZZA

Skönt att ha nyår klart så tidigt! Jag som trodde alla väntade till sista sekunden ;P

2008-12-08 @ 14:36:15
URL: http://izabella.devote.se
Postat av: Lenita

Det kommer bli så himlans kul på nyår :D

Längtar som bara den! ;D

Ses ikväll!

2008-12-09 @ 15:14:57
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback