Tapeten



Målare, granne och min "andra-pappa" var uppe för ett tag sen och kollade
in rummet som ska göras om. Här ovan ser ni tapeten jag ska ha på en utav
väggarna -har dock inte riktigt bestämt mig för vilken av dom..
Får kika på det sen och fundera på det. Men visst är den fin? Rosa, plommon-
lila (brun kanske), svart och beige. Den beiga ska vara på resten av väggarna.

Tror att det kommer bli skitsnyggt! Påbörjas här i veckan, men det är ganska
mycket underarbete skulle jag tro. Förhoppningsvis hinner det bli klart innan jul.

Äntligen ska jag få hem min sköna, mjuka (!) säng. Som jag har saknat den ♥

Och så blir det ju till att ställa i ordning alla möbler och sådant, ska bli jätteroligt!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback