Sjöstan

( 21:47 )

Lite planering hemma hos Danielle i nya lägenheten idag!
Bordsplaceringen är nu färdig, lite finslip och annat imorgon också.
Lägenheten var för övrigt jättefin!! Riktigt mysigt hade vi, även om det
kanske var lite stökigt med fyra knäppa tjejer med olika viljor
(även om det flöt på väldigt bra) och tre heltokiga hundar som röjde runt.

Efter att vi var färdiga åkte jag, Camilla och Veronica en liten sväng till stan.
Handlade lite prylar som man bara måste. Jag handlade ingenting alls, ska in
imorgon igen. Med C. Vi tänkte att vi skulle åka in så att vi är där klockan 10:00.

Nu ska jag se på 'Elizabethtown'. Tycker att den är så mysig.. Puss o. god natt


Kommentarer
Postat av: Lenita

Jag längtar som bara den till nyår! Det kommer bli toppen! Bästa ni som fixat allt :D

2008-12-29 @ 11:49:14
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback