Rose Red

( 16:47 )

Har ni sett filmen "Rose Red"? Om inte -gör det.
Den är visserligen 4 timmar lång och kräver lite fokus, men den är grym!
En skräckis baserad på en av Stephen Kings böcker om jag inte minns fel..

Det är vad jag har sysselsatt mig med idag. Legat i sängen. Sett film.

Började skolan vid åtta och strax innan dess blev jag dålig. Världens illamående-
attack, blev alldeles yrslig och började kallsvettas. Kämpade mig ner och drack lite
vatten. Satt med på första lektionen fram till första rasten, sen ringde jag papsen
och kollade om han var i krokarna. Vilket han som tur är var!

Han hämtade upp mig och så åkte vi hem. Nu ligger jag fortfarande i sängen,
men jag mår bättre, börjar bli pigg och hungrig. Ska strax sätta igång och plugga
en smula tänkte jag. Åtminstone göra ett gäng av frågorna som vi fått i anatomin.

Hoppas att din dag har varit bättre och mer effektiv än vad min har varit... c",)


Kommentarer
Postat av: Matilda

kolla in min blogg och låt dig roas en stund!

2008-12-01 @ 17:07:06
URL: http://amuse.blogg.se/
Postat av: Fanny

tjo! Kolla in min blogg lämna en kommentar :D! Ha de bäst, kram :)!

2008-12-01 @ 18:10:46
URL: http://fannykaberg.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback