Nionde

( 23:14 )

Plugga kanske? Inspiration? Borde kanske räcka med att provet är
nu på fredag, men icke se nicke.. Får ta mig i kragen imorgon, ska ändå
stanna kvar i skolan en stund innan jag ska träffa min bästaste Camilla

En jättetrevlig dag! Slutade klockan 13:15, tog mig hem så snabbt jag kunde
och så åkte jag och kikade på tapeter. Vilket gick åt skogen, så den jag redan
beställt får det bli. Har svårt att ändra mig när jag väl bestämt mig för något..
Däremot så tog jag reda på en matchande färg att ha på dom andra väggarna.

Kaisa kom förbi runt fyra-rycket och vi satte genast igång att kika på bilder!
Hon har en himla massa bilder som hon inte fått upp på fejjan ännu, så det är
ett projekt vi satt igång idag. Två album klara -alltid något! Och fler blir det sen.
En annan dag när vi tar oss tid igen. Även Lenita kom förbi, fick behandling
( vilket Kai egentligen också skulle ha fått, men det blidde så jäkla sent ) ..
Middag, Desperate Housewifes och sen körde jag hem lilla K till sig, åkte hem
och duschade och nu ligger jag här. Ska se om jag pallar med lite pluggande,
annars är det faktiskt dags att sova nu. Och snart är det fan nyår. Glöm inte det!



Cam - vi löser det tillsammans, du kan klara allt om du bara vill! Det vet du c",)

Kommentarer
Postat av: Du vet vem:)

Älskar dig gumman!

2008-12-10 @ 22:12:52

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback