Mamsen

( 01:19 )

Hur tusan ska jag komma upp imorgon? Haha..

Dumma, dumma mamma. Hon har varit ute med jobbet och haft skitkul
bara det att hon ringde för en och en halv timme sen och sa att hon skulle
ta en taxi hem. Sen kom hon inte hem och vi försökte ringa, fick inget svar..
Tror ni man blir orolig då eller? Och vad säger hon när hon kommer hem?
"Dom drog med mig till Cafét, brukar ni vara där? Som värsta studiebesöket!"

Sötast, knäppast. Hon som är så jäkla nojjig själv c",)

Satte precis på "A Night At The Roxbury". Den är så jäkla bra, ju!
Måste egentligen sova (för länge sen), men det är svårt nu när man gått
över den där gränsen. Nu är jag övertrött så att jag är pigg. Kanske borde ge
fan i att gå och lägga mig? Så brukade jag göra förr i tiden, 48 timmar var inte
några problem. Konstigt nog.. Och fråga mig inte varför, för det vet jag inte ens.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack söt du är :)

Hahahahaah kanske världens skönaste mammi??

2008-12-08 @ 10:42:42
URL: http://amandaboman.blogspot.com
Postat av: patricia

jag berättar sen på msn :P vill inte att någon vuxen i släkten ska komma åt bloggen ;)

2008-12-08 @ 20:12:15
Postat av: amanda

Haha ja varför hakade du inte för? ;D

Ja den va kul, och sorlig :O

2008-12-09 @ 14:02:32

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback