Krämer

( 19:16 )

Mamma kom precis från jobbet. Med sig hade hon en present till mig
-en liten påse med massa fina ansiktskrämer från Decléor. Tack mami

( haha, det är inte julafton än.. )

Praktik idag i skolan! Det gick bra, även om det kändes hemskt efter andra
kunden p.g.a. en miss.. Tyckte jag, men tydligen var det inte så farligt för hon
ville ha mitt nummer och komma hem till mig och få massage där! Yeii.. c",)
Så det gjorde ju det hela en smula bättre. Den första och sista gick jättebra!!

Dessutom har nyårsafton löst sig. Nu verkar det snarare som att vi får betala
tillbaka folks pengar då risken finns att det kommer på tok för många?! Som vi
har kämpat och hetsat folk, och nu kommer alla samtidigt. Men vi får väl se...
Bara att hoppas att alla som betalat / betalar in idag, få sin plats. 160 personer.
Kommer bli en hejdundrande fest kan jag säga!! Ser fram emot det som attan!

Nu ska jag sätta igång och plugga lite inför omprovet (om det nu blir så)..
Sen är det snart middag, efter det måste jag göra funktionstesterna på mamma.
Kanske hon ska få sig en massage också som tack för presenten? Eller en
muskuleringsbehandling, har ju trots allt en kvar. Ska höra om hon vill ha det.

Mycket snack här i bloggen! Långa jäkla inlägg.. Ska bli bättre på att korta ner.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej du behöver inte korta ner! jag tycker det är kul att läsa mycke:)

2008-12-16 @ 07:20:56

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback