En bakelse

( 02:39 )

Löjligt nöjd med min nyårsklänning! Den ser ut som en rosa bakelse..

Ett gäng tjejer hemma hos Vonkan med thai-käk, en jäkla massa tjatter
och mysig "allsång". Tror inte vi kunde ha haft så mycket mysigare faktiskt?!

Strax efter elva åkte vi i Lilla Lila hem till födelsedagsbarnet (på måndag)
Begy där det var kalas! Fortsatte i samma anda med sång och dans och mös
vidare.. Efter att ha kört hem vännerna ligger jag nu ensam i min mysiga säng,
lyssnar på Lars Winnerbäck och bara toknjuter. Av att bara vara ensam,
inte känna att jag behöver någon, inte saknar någon..

Tänker tillbaka på mig själv för ett år sedan, hur dåligt jag mådde.
Hur olik mig själv jag var. Man ska inte ändra sig för någon! Det är något
jag lärt mig av alla år.. Glad att jag lyckades ta mig ur det. Även om jag ibland
saknar det livet. Hade det varit under andra förutsättningar hade det kunnat
vara hur himla bra som helst, men nu var det inte det. Vad gjorde vi egentligen?

Nej, usch! Vilket jävla deep-talk med bloggen här. Hoppas din kväll varit festlig!!


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback