Bästa

( 21:51 )

Och äntligen ligger jag i min sköna säng!
Blev riktigt nöjd, det ser hur bra ut som helst. Fick upp en liten stjärna
i fönstret också. Och så har jag tänt lite ljus.. Haha, myser för mig själv med
A Fine Frenzy i spelaren. Skulle visserligen kunna bli bättre, men just nu
duger det gott och väl! Tapeten kommer i slutet av januari och då ska den
upp -snabbare än brö. Mer som ska ordnas är en mysig kudde (vad heter dom?)
med kulor i som ska vara i ena hörnet, en liten fäll nedanför sängen, elementet
ska sättas fast, ramar med bilder ska upp, klockan, TV:n och DVD:n + det
absolut viktigaste -GARDEROBEN! Pappa och jag ska ordna den här utanför
så att den går att använda. Som den ser ut nu håller hyllorna på att ramla ur.

[ Fick ett trevligt samtal mitt i fixet också! Kul att prata med dig c",) .. ]

Nu ska jag rota runt på nätets alla inredningssajter och kolla läget, sen sovdags.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback