Anatomi

( 00:37 )

Imorgon har jag prov. Anatomi-prov på kroppens övre muskler.
Och jag har pluggat idag. IDAG! Och okej då, litegranna igår också..
Men hur smart får man bli? Visserligen har jag väldigt lätt för att lära mig
saker och ting, men lite mer seriös kan man väl ändå försöka att vara?!

Mm.. Annars då? Jaa, börjar få lite panik över att skolan snart är slut.
Dels kommer jag inte träffa klassen på samma sätt längre (en del säkert inte
alls), dels är det en massa prov, läxor, hembehandlingar och allt möjligt som
ska göras och vara klart inom en vecka. Tiden går fort! Hur fan ska man hinna?

Klockan är alltså tjugo i ett. Återigen en sån' där smart grej av mig -att inte sova.
Börjar undra hur jag tänker egentligen? Stress, stress, stress. Det går bara inte!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback