Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Kanske..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget vad jag minns.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej -som tur var.
5. Vilka länder besökte du? Thailand (januari) och Spanien (juli).
6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Mera mys ♥
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? En hel drös..
8. Vad var din största framgång 2008? Blev diplomerad massör!
9. Största misstaget? Haha... Att falla handlöst.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanligt.
11. Bästa köpet? Min bil kanske? Lilla Lila :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Fest, kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En ny, mycket nära vän!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Många.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Svårt att säga. Ingenting skulle jag tro.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kommer inte på något...
18. Hur tillbringar du nyår? I en festlokal tillsammans med alla mina vänner!!
19. Blev du kär i år? Kan man väl kanske kalla det.
20. Favoritprogram på TV? One Tree Hill.
21. Bästa boken du läste? Måste man välja? Vet inte, ju.
22. Största musikaliska upptäckten? Maggio, A Fine Frenzy m.fl.
23. Något du önskade dig och fick? Antagligen.
24. Något du önskade dig men inte fick? Möjligt..
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Festade!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Mjukisar. Usch, vad trist.
28. Vad fick dig att må bra? Sommaren! Grabbarna (Tompa), mina tjejer.
29. Vem saknade du? Min älskade lilla tösabit såklart ♥ ..en massa!
30. De bästa nya människorna du träffade år 2008? C, Kai, klassen.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback