14 dec.

( 22:19 )

Fortfarande mätt efter julbordet! Men det var mys som attan
Sundby Gård i år och det var faktiskt bra. Inte i klass med Tyrol såklart,
men det var mycket mysigt -vi satt i ett litet rum med två sällskap. Perfekt!
Och så var det helt OK mat. Även om jag inte är så värst överförtjust i julmat..

Har inte hunnit med allt jag skulle göra denna helg, men pluggat en hel del
har jag faktiskt gjort. Men mer blir det. Hoppas som sagt att jag får göra om det
i början av veckan.. Och hoppas ännu mer på att jag faktiskt klarade skiten,
men risken är nog inte speciellt stor. Sånt' där brukar man ju känna på sig. Buhu.

Förresten -någon som är sugen på lite avslappningsmassage?
Har ett par behandlingar kvar, tar cirkus 15-30 minuter och man har kläder på sig.
Bara ligger där på bänken och tokmyser. Hör av dig till mig snarast i sådant fall!

Nästa år blir det förmodligen Thailand över jul och nyår!! Med min familj och med
grannfamiljen -precis som förra året. Hoppas, hoppas, hoppas.. Bästa julen ever!

Men nu siktar jag in mig på en ny vecka. Laddar upp med T. Cruise och 'Cocktail'.

Kommentarer
Postat av: Catja Klöfwermo

Pax för avslappningsmassage :D hehe

2008-12-15 @ 22:50:26
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback