Är det dags nu?

Det är dags. Att lämna ön för ett lite kallare land som även det kallas hem.
Att börja skriva lite blogg igen (här eller 5kontinenter? eller varför inte HÄR?).
Att vara ledig på obestämd tid - hemma i Sverige.

Att få användning för mina rosa gummistövlar - är det bra eller anus?

Hur det går kan bara tiden utvisa. Jag tror det kommer gå bra!
Åtminstone fram till hösten. Sommaren är riktigt skoj här, men det är heller inte mycket som slår en svensk sommar tillsammans med familj och vänner. Awesome.
(man måste i alla fall försöka intala sig själv det) ..

Sista dagen på jobbet i måndags. Imorgon goodbye middag på TAPAZ!
+ en och annan drink, kanske Memories, kanske Juuls? BBQ på Sara & Sandras terrass på lördag och båtkalas med Jess och hennes team på söndag. Det låter väl ändå som en helt OK sista helg? Jag tror att det kommer bli grymt kul i alla fall.

Provpackade för övrigt idag - kan man säga så? 4 fulla väskor, och då har jag ändå slängt 2 sopsäckar med kläder och diverse saker. Måste köpa en till väska. Sjukt mycket grejjer har man samlat på sig under dessa 3 år.

Javäl. Det är dags för mycket, och även att sova.

Imorgon ska jag komma upp och sola lite (till) så att jag är brun som en pepparkaka när jag kommer hem om mindre än 1 vecka .. Vi ses den 12 juli

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback