Sista nattpasset

Mitt sista nattpass och mitt sista pass som supportagent.
På onsdag börjar nya äventyr på nygamla kontoret som VIP co-ordinator!
Det kommer säkert bli kanon. Hamnar ju mellan Honken och Simpa (så gott som).

Rätt så trött eftersom jag endast sov 3 timmar igår, men det var det värt c",)
Istället för att sova åkte jag nämligen till Mellieħa Bay tillsammans med min man,
Kaisa, Jonas och Sajmon. Grabbarna spelade boll och hade en massa tokigheter
för sig samtidigt som vi var lite mer sofistikerade på varsin sunkig solstol ..

Kom hem runt 18:30 efter en kreativ bilfärd hem med låtskrivande och sång.

Middag, NittiLeaks och sedan var det dags att gå till jobbet. & tja, här har ni mig!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback